Πολλές φορές μέσα στα πλαίσια της
διδασκαλίας παρατηρείται το φαινόμενο παιδιών που δυσκολεύονται,
κομπιάζουν ή και σταματάνε κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης. Επίσης συχνό
είναι και το φαινόμενο παιδιών που διαβάζουν μηχανικά, χωρίς να
καταλαβαίνουν το νόημα του κειμένου.
Ας δούμε μερικές συμβουλές διδασκαλίας για να αντιμετωπίσουμε τα φαινόμενα αυτά:
Για το e-greekschool.blogspot.gr
Ζυμβραγάκης Αποστόλης
Πτυχιούχος Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας Αθήνας
Επικοινωνία: zymvras@hotmail.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου